CENÍKY SLUŽEB

Ceník komerčních služeb pro poskytování údajů ze zdravotnické dokumentace
Položka CENA v Kč vč. 21 % DPH
jednostranný tisk nebo kopírování – barevné – formát A4 6
jednostranný tisk nebo kopírování – černobílé – formát A4 4
oboustranný tisk nebo kopírování – barevné – formát A4 8
oboustranný tisk nebo kopírování – černobílé – formát A4 5
jednostranný tisk nebo kopírování – barevné – formát A3 10
jednostranný tisk nebo kopírování – černobílé – formát A3 7
oboustranný tisk nebo kopírování – barevné – formát A3 20
oboustranný tisk nebo kopírování – černobílé – formát A3 13
náklady na balné podle aktuální pořizovací ceny  
náklady na opatření technických nosičů dat CD, DVD podle pořizovací ceny
náklady na poštovné sazba dle platného ceníku provoz.pošt. služeb
   
Úhrada nákladů za strávený čas  
práce lékaře (cena za každou započatou hodinu) 1000
práce sestry/záchranáře (NLZP) (cena za každou  
započatou hodinu) 700
práce řidiče RZP/RLP (cena za každou započatou hodinu) 600
TH pracovníka (v případě mimořádně rozsáhlého vyhledávání  
informace) (cena za každou započatou hodinu) 500
Ceník zdravotnických asistencí ZZS SK s platností od 1. 6. 2022
Posádka RLP (lékař, zdr. záchranář, řidič) 2500 Kč/ hod.
Posádka RZP (zdr. záchranář, řidič) 1500 Kč/ hod.
Posádka RV (lékař, řidič) 1700 Kč/ hod.
Sanitní vůz s řidičem (u prezentací vozu) 700 Kč/ hod.
Jízda sanitního vozidla 80 Kč/ km
Pronájem záchranářského stanu 500 Kč / hod.

 

Účtuje se každá započatá půlhodina asistence včetně cesty na místo akce a zpět. Tento ceník je
platný v případě doručení žádosti minimálně 30 dnů před zahájením plánované akce. V případě doby kratší než 30 dnů se jednotlivé částky zvyšují o 30 %.

Sazebník úhrad nákladů v souvislosti s poskytováním informací

V souvislosti se stanovením výše požadované úhrady nákladů v konkrétním případě poskytnutí informací vychází organizace z níže uvedeného Sazebníku úhrad nákladů v souvislosti s poskytováním informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, a to v souladu s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu kinformacím.

Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací Cena vč. DPH v Kč
Poskytnutí přístupu subjektu údajů k informacím  
(za hodinu již od počátku vyhledávání). 250
jednostranné kopírování – barevné formát A4 6
jednostranné kopírování – černobílé formát A4 4
oboustranné kopírování – barevné formát A4 8
oboustranné kopírování – černobílé formát A4 5
jednostranné kopírování – barevné formát A3 10
jednostranné kopírování – černobílé formát A3 7
oboustranné kopírování – barevné formát A3 20
oboustranné kopírování – černobílé formát A3 14

Další náklady na pořízení kopií
Za poskytnutí kopie či tisku v jiném formátu se účtuje cena za pořízení kopie u komerčního poskytovatele kopírovacích služeb, která byla za pořízení kopie nebo tisku u tohoto poskytovatele zaplacena.
Náklady na opatření technických nosičů dat
Úhrada za opatření technických nosičů dat, zejména CD a DVD, vyžaduje-li tuto formu žadatel, se účtuje podle pořizovací ceny (individuální kalkulace nákladů).
Náklady na odeslání informací žadateli
Úhrada za poštovní služby se vyčísluje podle sazeb platného ceníku provozovatele poštovních služeb. Nepřesáhne-li celková výše úhrady 100,- Kč, úhrada se nepožaduje. Úhrada balného: obálky A6 za 4,- Kč, A5 za 6,- Kč a A4 za 9 Kč, obálka bublinková na technické nosiče dat se účtuje podle aktuální pořizovací ceny.
Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledání informací
Za mimořádně rozsáhlé vyhledání se považuje vyhledání přesahující jednu hodinu. Pakliže se překrývají lhůty vyřízení více žádostí jednoho žadatele, pro určení doby vyhledání dojde ke sloučení doby vyhledání informací v těchto žádostech. Jde-li o mimořádně rozsáhlé vyhledání informací, činí úhrada za jednu hodinu vyhledávání 300,- Kč.

NAHORU